Rola i miejsce budżetowania działalności marketingowej w przedsiębiorstwach handlowych sektora MSP w świetle badań empirycznych

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Rola i miejsce budżetowania działalności marketingowej w przedsiębiorstwach handlowych sektora MSP w świetle badań empirycznych
Odpowiedzialność
Konrad Kochański
Twórcy
  • Kochański Konrad ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Rachunkowości i Controllingu
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2014
Objętość
13 (stron).
Szacowana objętość
0,81 (arkuszy wydawniczych)
Adres URL
http://direct.dbc.wroc.pl/Content/26800/Kochanski_Rola_i_Miejsce_Budzetowania_Dzialalnosci_Marketingowej_2014.pdf
Uwaga ogólna
Tytuł numeru: Rachunkowość a controlling / red. nauk. Edward Nowak, Maria Nieplowicz.
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
( ISSN 1899-3192 eISSN 2392-0041 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 344
Strony: 246-258
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-01-08
WorkId
11229

Lista publikacji