Wielokryterialna metoda PVM we wspomaganiu decyzji konsumenckich

Artykuł - publikacja nierecenzowana


Tytuł
Wielokryterialna metoda PVM we wspomaganiu decyzji konsumenckich
Odpowiedzialność
Kesra Nermend
Twórcy
  • Nermend Kesra ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Badania Preferencji Społecznych
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2015
Objętość
7 (stron).
Szacowana objętość
0,44 (arkuszy wydawniczych)
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Czasopismo
Przegląd Organizacji
( ISSN 0137-7221 eISSN 2545-2622 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 11
Strony: 39-45
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2016-01-12
WorkId
11139

Lista publikacji