Brand of the region in context of socio-economic development in Poland

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Brand of the region in context of socio-economic development in Poland
Odpowiedzialność
Rafał Klóska
Twórcy
  • Klóska Rafał ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Metod Ilościowych
Gł. język publikacji
Angielski (English)
Data publikacji
2014
Objętość
9 (stron).
Szacowana objętość
0,56 (arkuszy wydawniczych)
Adres URL
http://www.wzieu.pl/zn/824/ZN_824.pdf
Uwaga ogólna
Tytuł numeru: Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wieloaspektowość problemów marketingu w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych / [red. nauk. Agnieszka Smalec].
Uwaga ogólna
Publikacja dostępna również w wersji elektronicznej.
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
( ISSN 1509-0507 eISSN 2353-2874 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 35
Strony: 19-27
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2015-12-08
WorkId
11046

Lista publikacji