Wspomaganie decyzji konsumenckich z wykorzystaniem wielokryterialnej metody PVM

Artykuł - publikacja nierecenzowana


Tytuł
Wspomaganie decyzji konsumenckich z wykorzystaniem wielokryterialnej metody PVM
Odpowiedzialność
Kesra Nermend
Twórcy
  • Nermend Kesra ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Informatyki w Zarządzaniu - Katedra Metod Komputerowych w Ekonomii Eksperymentalnej - Zakład Metod Badania Preferencji Społecznych
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2015
Objętość
11 (stron).
Szacowana objętość
0,69 (arkuszy wydawniczych)
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Czasopismo
Studia i Materiały Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą
( ISSN 1732-324X )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 75
Strony: 17-27
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2015-11-09
WorkId
10930

Lista publikacji