Rzeczywistość - poznanie - edukacja w kontekście radykalnego konstruktywizmu Ernsta von Glasersfelda
Artykuł
- publikacja recenzowana
- Tytuł
- Rzeczywistość - poznanie - edukacja w kontekście radykalnego konstruktywizmu Ernsta von Glasersfelda
- Odpowiedzialność
- Jacek Moroz
- Twórcy
-
-
Moroz Jacek
( Autor
)
Afiliacja, Pracownik naukowy :
Wydział Humanistyczny,
Instytut Pedagogiki - Katedra Dydaktyki Ogólnej
- Gł. język publikacji
- Polski
- Data publikacji
- 2015
- Objętość
-
19 (stron).
- Szacowana objętość
- 1,19 (arkuszy wydawniczych)
- Identyfikator DOI
-
10.15804/kie.2015.01.04
- Cechy publikacji
-
- Oryginalny artykuł naukowy
- Słowa kluczowe
-
- Czasopismo
-
Kultura i Edukacja
(
ISSN 1230-266X
)
Kraj wydania: Polska
Zeszyt:
zeszyt 1 (107)
Strony: 71-89
- Pobierz opis jako:
-
BibTeX,
RIS
- Data zgłoszenia do bazy Publi
- 2015-09-03
- WorkId
- 10749
Lista publikacji