Rzeczywistość - poznanie - edukacja w kontekście radykalnego konstruktywizmu Ernsta von Glasersfelda

Artykuł - publikacja recenzowana


Tytuł
Rzeczywistość - poznanie - edukacja w kontekście radykalnego konstruktywizmu Ernsta von Glasersfelda
Odpowiedzialność
Jacek Moroz
Twórcy
  • Moroz Jacek ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Humanistyczny, Instytut Pedagogiki - Katedra Dydaktyki Ogólnej
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2015
Objętość
19 (stron).
Szacowana objętość
1,19 (arkuszy wydawniczych)
Identyfikator DOI
10.15804/kie.2015.01.04
Cechy publikacji
  • Oryginalny artykuł naukowy
Słowa kluczowe
Czasopismo
Kultura i Edukacja
( ISSN 1230-266X )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: zeszyt 1 (107)
Strony: 71-89
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2015-09-03
WorkId
10749

Lista publikacji