Advergames jako technika marketingowego oddziaływania na klientów w czasie wolnym

Artykuł - publikacja nierecenzowana


Tytuł
Advergames jako technika marketingowego oddziaływania na klientów w czasie wolnym
Odpowiedzialność
Magdalena Kowalska
Twórcy
  • Kowalska Magdalena ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Zarządzania i Marketingu - Katedra Marketingu
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2013
Objętość
11 (stron).
Szacowana objętość
0,69 (arkuszy wydawniczych)
Uwaga ogólna
Tyt. nr : Czas jako determinanta zachowań konsumenckich - aspekty marketingowe / [red. J.Witek]
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
( ISSN 0438-5403 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: lipiec-sierpień nr 4 T. 3
Strony: 148-158
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2015-03-30
WorkId
10259

Lista publikacji