Teoretyczne aspekty wyceny marki korporacyjnej

Artykuł - publikacja nierecenzowana


Tytuł
Teoretyczne aspekty wyceny marki korporacyjnej
Odpowiedzialność
Józef Hozer, Christian Lis
Twórcy
  • Hozer Józef ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Ekonometrii i Statystyki - Katedra Ekonometrii
  • Lis Christian ( Autor )
    Afiliacja, Pracownik naukowy : Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, Instytut Ekonometrii i Statystyki - Katedra Statystyki
Gł. język publikacji
Polski
Data publikacji
2014
Objętość
9 (stron).
Szacowana objętość
0,56 (arkuszy wydawniczych)
Uwaga ogólna
Tyt. nr 36 T. 1: Metody ilościowe w ekonomii / red. nauk. J. Hozer, A. Gdakowicz.
Cechy publikacji
Brak
Słowa kluczowe
Czasopismo
Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński
( ISSN 2080-4881 eISSN 2300-4096 )
Kraj wydania: Polska
Zeszyt: tom 1 zeszyt 36
Strony: 63-71
Pobierz opis jako:
BibTeX, RIS
Data zgłoszenia do bazy Publi
2015-03-24
WorkId
10180

Lista publikacji