5.1 |
140 |
2 |
2 |
140,00 |
0,5000 |
70,0000 |
Art. |
Social energy as the driving force behind crowdfunding : analysis and classification of selected attributes / Agnieszka Szewczyk, Zbigniew Stempnakowski. // Energies. 2021, vol. 14 iss. 19 DOI: 10.3390/en14196062 |
5.1 |
20 |
1 |
1 |
20,00 |
1,0000 |
20,0000 |
aut. roz. |
Kompetencje przedsiębiorcze studentów a ekonomizacja działalności uczelni wyższej / Zbigniew Stempnakowski. - // W: Behawioralizm w teorii i praktyce zarządzania : kreowanie kapitału ludzkiego, strukturalnego i społecznego organizacji: monografia / red. nauk. Waldemar Jędrzejczyk, Paweł Kobis, Robert Kucęba. - Częstochowa : Wydawnictwo Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, 2017 |
5.1 |
7 |
1 |
2 |
3,50 |
0,5000 |
3,5000 |
Art. |
Inkubatory przedsiębiorczości, lokalne katalizatory / Zbigniew Stempnakowski, Piotr Nikończuk. // Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe. 2017, nr 6, s.1770-1774 |
5.1 |
7 |
1 |
2 |
3,50 |
0,5000 |
3,5000 |
Art. |
Rola konsorcjów naukowo-przemysłowych w kształceniu kadry i pracach badawczo-rozwojowych / Zbigniew Stempnakowski, Piotr Nikończuk. // Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe. 2017, nr 6, s.1775-1777 |
Nie spełnia wymogów: art. nienaukowy |
Bezpieczeństwo informacji w internecie / Zbigniew Stempnakowski. // Przegląd Uniwersytecki : pismo Uniwersytetu Szczecińskiego. 2019, nr 1-3 (314-316), s.9-11 |