Wszystkie publikacje twórcy

  1. Czynniki sukcesu partnerstwa pomiędzy przedsiębiorstwem a organizacją pozarządową / Edyta Rudawska, Marta Bloch. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 43/2, s.229-238 DOI: 10.18276/sip.2016.43/2-22 (WorkId 12846)
  2. Establishing Relations Between Enterprises and Non-Governmental Organizations: Selected Aspects / Edyta Rudawska, Marta Bloch. // Social Sciences. 2016, Vol. 90 nr 4, s.68-77 DOI: 10.5755/j01.ss.90.4.14255 (WorkId 13926)
  3. Komunikacja marketingowa w procesie współpracy międzysektorowej organizacji pozarządowej / Edyta Rudawska, Marta Bloch. // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. 2017, nr 17 (66), s.133-144 DOI: 10.22630/PEFIM.2017.17.66.11 (WorkId 15923)
  4. Pracownicy w procesie kształtowania partnerskich relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a organizacją pozarządową - wyniki badań empirycznych / Edyta Rudawska, Marta Bloch. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2016, nr 460, s.199-210 DOI: 10.15611/pn.2016.460.18 (WorkId 14712)