Publikacje, w których twórca pełnił rolę "Autor"

  1. [Recenzja pracy: Uniwersytet ludowy / red. Tomasz Maliszewski, Małgorzata Rosalska, rec. Angelika Felska // 2016.] // Edukacja Dorosłych. 2016, nr 1, s.193-197 (WorkId 8344)
  2. Kompetencje kluczowe-uniwersytety ludowe-społeczeństwo obywatelskie : w poszukiwaniu współczesnej "Szkoły dla życia" 14-15 marca 2016 r., Gdańsk - Wieżyca / Angelika Felska. // Edukacja Ustawiczna Dorosłych. 2016, nr 2, s.158-160 (WorkId 13510)
  3. Recenzja książki: Agnieszka Naumiuk Edykacja - Partycypacja - Zmiana. W doświadczeniach i wyobrażeniach działaczy lokalnych (animatorów społecznych), Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2014, ss. 263. : [Recenzja pracy: Edukacja - partycypacja - zmiana w doświadczeniach i wyobrażeniach działaczy lokalnych (animatorów społecznych) / Agnieszka Naumiuk // 2014.Warszawa,] // Studia i Badania Naukowe. 2015, nr 1, s.165-168 (WorkId 8316)
  4. Sprawozdanie z I Polsko-Niemieckiego Seminarium Naukowego „Uniwersytety Ludowe - pomiędzy teorią a praktyką” : 6-7 października 2017, Szczecin / Angelika Felska. // Pedagogika Szkoły Wyższej. 2017, nr 2(22), s.163-166 DOI: 10.18276/psw.2017.2-14 (WorkId 19356)
  5. Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej Komu potrzebna jest szkoła wyższa? : indywidualność, lokalność, bolonizacja, europeizacja, 8-9 września 2016 r., Międzyzdroje / Angelika Felska. // Pedagogika Szkoły Wyższej. 2016, nr 2, s.163-167 DOI: 10.18276/psw.2016.2-13 (WorkId 21550)
  6. Uniwersytet ludowy : relikt czy szkoła przyszłości? / Angelika Felska. // Pedagogika Szkoły Wyższej. 2017, nr 2(22), s.111-120 DOI: 10.18276/psw.2017.2-10 (WorkId 19349)