Publikacje z roku 2019

  1. Business models and business innovativeness and goodwill / Monika Tomczyk, Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Scientific Journal of the Military University of Land Forces. 2019, vol. 51 no. 1 (191), s.155-164 DOI: 10.5604/01.3001.0013.2406 (WorkId 22455)
  2. Design thinking in customer experience management / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk. // Marketing i Rynek. 2019, r. 26 nr 9, s.198 (WorkId 22897)
  3. Insight we wdrażaniu innowacji / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2019, nr 55, s.249-258 DOI: 10.18276/sip.2019.55-21 (WorkId 22691)
  4. Design Plus : ekonomia doświadczeń w kontekście wyzwań współczesnej gospodarki / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk. - Szczecin : ZAPOL, 2019 (WorkId 23563)
  5. Współczesne dylematy biznesowe : kontekst rozwojowy, finansowy, organizacyjny / Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Małgorzata Porada-Rochoń, Monika Tomczyk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2019 (WorkId 23560)
  6. Kompetencje miękkie w międzynarodowym kształceniu zawodowym na przykładzie szkolenia EDTECH / Monika Tomczyk. - // W: Kreatywność w systemie edukacji / redakcja naukowa Jan Fazlagić.. - Warszawa : Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, 2019 (WorkId 22739)
  7. Rozwój sektora kreatywnego w Polsce / Piotr Niedzielski, Władysław Janasz, Adam Stecyk, Tomasz Norek, Ireneusz Jaźwiński, Katarzyna Łobacz, Joanna Markiewicz, Rafał Szymański, Monika Tomczyk, Sylwia Bąkowska, Marcin Chojnowski, Szymon Owsianowski, Michał Bronk, Jordan Klimek. - // W: Zarządzanie działalnością usługową w nowoczesnej gospodarce : perspektywa regionalna oraz ujęcie historyczne / redakcja naukowa Izabela Ostrowska. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2019 (WorkId 28297)
  8. Wpływ trendów gospodarczych na zmiany modeli biznesu / Magdalena Majchrzak, Monika Tomczyk, Ewelina Gutowska. - // W: Perspektywy rozwoju modeli biznesu przedsiębiorstw - uwarunkowania strategiczne / red. nauk. Adam Jabłoński, Marek Jabłoński.. - Warszawa : Wydawnictwo CeDeWu, 2019 (WorkId 22377)