Wszystkie publikacje z cechą "Oryginalny artykuł naukowy"

  1. [Recenzja książki: Ukryte programy uniwersyteckiej edukacji i ich rezultaty : doświadczenia studentów pedagogiki / Dorota Pauluk] / Małgorzata Mikut. // Pedagogika Szkoły Wyższej. 2016, nr 2, s.157-162 (WorkId 15977)
  2. Autyzm? Od tego mam zalety : wyjątkowość neuroróżnorodności / Małgorzata Mikut. // Niepełnosprawność i Rehabilitacja. 2022, t. 88 nr 4, s.87-96 DOI: 10.5604/01.3001.0016.1879 (WorkId 33252)
  3. Dariusz Kubinowski, Urszula Lewartowicz (red.): Kompetencje kluczowe animatorów kultury i ich kształcenie. Toruń 2020, Wydawnictwo Adam Marszałek, ss. 288 ISBN: 978-83-8180-397-7 [recenzja] / Małgorzata Mikut. // Edukacja Międzykulturowa. 2021, 2 (15), s.429-435 DOI: 10.15804/em.2021.02.26 (WorkId 32896)
  4. Komu ufa młodzież akademicka? : wybrane aspekty społecznego zaufania / Małgorzata Mikut. // Przegląd Pedagogiczny. 2019, 2, s.236-249 DOI: 10.34767/PP.2019.02.18 (WorkId 24785)
  5. Seniorzy w społeczeństwie w czasie pandemii : (nie)dostrzegane zasoby ludzkie dla zaangażowania społecznego / Małgorzata Mikut. // Gerontologia Polska. 2022, , s.107-112 DOI: 10.53139/GP.20223015 (WorkId 32136)
  6. Wiedzieć, kim się jest : podstawowe zadania okresu dorastania / Mikut, Małgorzata. // Refleksje : zachodniopomorski dwumiesięcznik oświatowy.. 2022, nr 6, s.38-43 (WorkId 32983)
  7. Z jakich źródeł wiedzy korzysta student pedagogiki? / Małgorzata Mikut. // Przegląd Pedagogiczny. 2016, nr 2, s.105-117 (WorkId 15984)
  8. Zaangażowanie w studiowanie czy pozorowanie? / Małgorzata Mikut. // Pedagogika Szkoły Wyższej. 2014, nr 1, s.105-121 (WorkId 11718)