Wszystkie publikacje typu "Artykuł"

  1. Budowanie wspólnej marki klastra / Jolanta Witek. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 8, s.755-760 (WorkId 9415)
  2. Doskonalenie kompetencji kadr menadżerskich w zmieniającym się otoczeniu / Jolanta Witek, Marzena Frankowska. // Handel Wewnętrzny. 2013, lipiec-sierpień nr 4 T. 3, s.53-64 (WorkId 8842)
  3. Jakość życia jako punkt odniesienia do kształtowania koncepcji rozwoju miasta / Jolanta Witek. // Handel Wewnętrzny. 2016, nr 5, s.324-334 (WorkId 12503)
  4. Klastry - szansą na rozwój regionalnych producentów żywności / Jolanta Witek. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 6, s.824-837 (WorkId 9462)
  5. Minimalism in consumption / Krzysztof Błoński, Jolanta Witek. // Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. 2019, vol 53 no. 2, s.7-15 DOI: 10.17951/h.2019.53.2.7-15 (WorkId 22956)
  6. Możliwości włączania się przedsiębiorstw sektora MŚP w globalne łańcuchy wartości korporacji transnarodowych / Jolanta Witek, Marzena Frankowska. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 43/2, s.381-392 DOI: 10.18276/sip.2016.43/2-36 (WorkId 13087)
  7. Możliwość wdrożenia turkusowych miejsc pracy we współczesnych organizacjach : próba oceny / Anna Pluta, Jolanta Witek. // Przedsiębiorczość i Zarządzanie. 2019, t. 20 z. 10, s.233-246 (WorkId 22442)
  8. Ocena jakości życia osób starszych w Polsce na podstawie European Quality of Life Surveys / Jolanta Witek, Krzysztof Błoński. // Handel Wewnętrzny. 2015, nr 5 wrzesień-październik, s.410-424 (WorkId 11124)
  9. Postawy Polaków wobec możliwości uczenia się nowych rzeczy / Jolanta Witek, Krzysztof Błoński. // Handel Wewnętrzny. 2014, nr 4, s.299-310 (WorkId 9595)
  10. Proposal for an expert system to aid decision-making in the design and management of flexible manufacturing systems / Wojciech Musiał, Jolanta Witek. // Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria Organizacja i Zarządzanie = Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization and Management Series. 2023, , s.473-496 DOI: 10.29119/1641-3466.2023.186.34 (WorkId 36075)
  11. Turystyka jako determinanta rozwoju gospodarczego regionu, wybrane aspekty / Jolanta Witek. // Handel Wewnętrzny. 2013, wrzesień-październik nr 5 T. 1, s.178-187 (WorkId 8839)
  12. Wpływ spowolnienia gospodarczego na zmianę samooceny sytuacji materialnej gospodarstw domowych w latach 2007-2010 / Jolanta Witek, Agata Dziakowicz. // Handel Wewnętrzny. 2012, marzec-kwiecień T. 2, s.160-169 (WorkId 8659)
  13. Zmiany w konsumpcji publicznej w Polsce w latach 1990-2015 / Jolanta Witek, Krzysztof Błoński. // Konsumpcja i Rozwój. 2018, nr 4 (25), s.37-48 (WorkId 20275)