Publikacje z roku 2020

  1. Kompetencje kluczowe animatorów kultury i ich kształcenie / red. nauk. Dariusz Kubinowski, Urszula Lewartowicz ; [aut. Maria Czerepaniak-Walczak, Krzysztof J. Szmidt, Jerzy Nikitorowicz , Sylwia Słowińska , Wiesław Żardecki, Alicja Lisiecka, Oskar Szwabowski, Lidia Marek, Jerzy Norbet Grzegorek, Krzysztof Łuszczek, Chutorański Maksymilian, Marek Matyjewicz, Aneta Makowska, Małgorzata Mikut, Aneta Świdzińska]. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020 (WorkId 25992)
  2. W tyglu zmian : edukacja akademicka w Polsce i na świecie / pod red. Anny Murawskiej i Pauli Wiażewicz-Wójtowicz ; [aut. Elżbieta Wołodźko, Andrzej Olubiński, Olha Honrachenko, Jacek Moroz, Dariusz Stępkowski, Jarosław Wiazowski, Joanna Leszczyńska, Gitana Nadoużśenie, Agnieszka Materne, Constance Murphy, Aneta Makowska, Anna Mańskowska, Mikołaj Materne, Aleksander Cywiński, Anna Linka, Olga Tunkiewicz]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 24877)
  3. Performatywność / Aneta Makowska. - // W: Kompetencje kluczowe animatorów kultury i ich kształcenie / red. nauk. Dariusz Kubinowski, Urszula Lewartowicz ; [aut. Maria Czerepaniak-Walczak, Krzysztof J. Szmidt, Jerzy Nikitorowicz , Sylwia Słowińska , Wiesław Żardecki, Alicja Lisiecka, Oskar Szwabowski, Lidia Marek, Jerzy Norbet Grzegorek, Krzysztof Łuszczek, Chutorański Maksymilian, Marek Matyjewicz, Aneta Makowska, Małgorzata Mikut, Aneta Świdzińska]. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020 (WorkId 26091)
  4. Szkoła wyższa : od protestów do opuszczonych budynków : doświadczenia birmańskie / Aneta Makowska. - // W: W tyglu zmian : edukacja akademicka w Polsce i na świecie / pod red. Anny Murawskiej i Pauli Wiażewicz-Wójtowicz ; [aut. Elżbieta Wołodźko, Andrzej Olubiński, Olha Honrachenko, Jacek Moroz, Dariusz Stępkowski, Jarosław Wiazowski, Joanna Leszczyńska, Gitana Nadoużśenie, Agnieszka Materne, Constance Murphy, Aneta Makowska, Anna Mańskowska, Mikołaj Materne, Aleksander Cywiński, Anna Linka, Olga Tunkiewicz]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020 (WorkId 25512)