Publikacje z roku 2023

  1. Resale as sustainable social innovation : understanding shifts in consumer decision-making and shopping orientations for high-end secondhand clothing / Jessica Lichy, Daniella Ryding, Edyta Rudawska, Gianpaolo Vignali. // Social Enterprise Journal. 2023, , s.1-39 DOI: 10.1108/SEJ-01-2023-0016 (WorkId 35310)
  2. Postawy konsumentów wobec marketingu mobilnego : analiza komparatywna rynku polskiego i wietnamskiego / Ngoc Thi Hong Nguyen, Edyta Rudawska. - // W: Konsument i rynek: badania marketingowe, strategie i działania marketingowe : Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr. hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej / pod redakcją Magdaleny Sobocińskiej. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2023 DOI: 10.15611/2023.65.7.13 (WorkId 36078)