Publikacje z roku 2016

  1. Czynniki sukcesu partnerstwa pomiędzy przedsiębiorstwem a organizacją pozarządową / Edyta Rudawska, Marta Bloch. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2016, nr 43/2, s.229-238 DOI: 10.18276/sip.2016.43/2-22 (WorkId 12846)
  2. Establishing Relations Between Enterprises and Non-Governmental Organizations: Selected Aspects / Edyta Rudawska, Marta Bloch. // Social Sciences. 2016, Vol. 90 nr 4, s.68-77 DOI: 10.5755/j01.ss.90.4.14255 (WorkId 13926)
  3. Identyfikacja zachowań nabywców na aukcjach internetowych "kup teraz" / Jacek Cypryjański, Aleksandra Grzesiuk, Edyta Rudawska. // Przegląd Organizacji. 2016, nr 11, s.50-57 (WorkId 12955)
  4. Pracownicy w procesie kształtowania partnerskich relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a organizacją pozarządową - wyniki badań empirycznych / Edyta Rudawska, Marta Bloch. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2016, nr 460, s.199-210 DOI: 10.15611/pn.2016.460.18 (WorkId 14712)
  5. Sustainable marketing as a response to contemporary challenges facing companies in Poland / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka. // International Journal of Management Cases. 2016, vol. 18 iss. 4, s.15-29 (WorkId 13925)
  6. Sustainable marketing mix - the basic assumptions / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz, Małgorzata Wiścicka. // Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing. 2016, nr 15 (64), s.130-138 (WorkId 14040)
  7. Wybrane aspekty zachowań nabywców na aukcjach internetowych : studium przypadku rynku akcesoriów do telefonów komórkowych / Jacek Cypryjański, Edyta Rudawska, Aleksandra Grzesiuk. // Handel Wewnętrzny. 2016, nr 5, s.56-68 (WorkId 12504)
  8. Zarządzanie portfelem klientów - ocena i systematyzacja istniejących modeli / Edyta Rudawska. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2016, nr 254, s.170-180 (WorkId 12189)
  9. Źródła wartości dla klienta na rynku radiofonii publicznej / Edyta Rudawska, Adam Rudawski. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2016, nr 458, s.88-100 DOI: 10.15611/pn.2016.458.08 (WorkId 14344)
  10. Herd behaviour in online auctions : a case study / Jacek Cypryjański, Edyta Rudawska, Aleksandra Grzesiuk. - // W: Proceedings of the 10th European Conference on Information Systems Management 8-9 September 2016 / ed. by. P.Silva, A.Guerreiro, R.Quaresma. - Reading : Published by Academic Conferences and Publishing International Limited, 2016 (WorkId 7964)
  11. The behaviour of inexperienced buyers in buy-it-now online auctions / Jacek Cypryjański, Aleksandra Grzesiuk, Edyta Rudawska. - // W: Selected issues in experimental economics : proceedings of the 2015 Computational Methods in Experimental Economics (CMEE) Conference / ed. by Kesra Nermend, Małgorzata Łatuszyńska. - Cham : Springer International Publishing, 2016 DOI: 10.1007/978-3-319-28419-4_19 (WorkId 4756)