Publikacje ze słowem kluczowym "Sri Lanka"

  1. Employees as internal stakeholders in the concept of sustainable marketing : a comparative analysis of European and Asian market / Edyta Rudawska, Sudath Weerasiri, Małgorzata Wiścicka-Fernando. // International Journal of Contemporary Management. 2018, brak, s.17 DOI: 10.4467/24498939IJCM.18.048.10034 (WorkId 22440)
  2. Percepcja koncepcji marketingu zrównoważonego przez menadżerów MSP w wybranych krajach Europy i Azji / Edyta Rudawska. // Przedsiębiorczość i Zarządzanie. 2019, t. 20 z. 6 cz. 2, s.351-364 (WorkId 22447)
  3. Stakeholders in the implementation of a sustainable marketing strategy : a comparative analysis of Polish and Sri Lankan markets / Edyta Rudawska. - // W: Stakeholder engagement and sustainability / ed. by S. M. Riad Shams, Demetris Vrontis, Yaakov Weber, Evangelos Tsoukatos, Antonino Galati.. - New York : Routledge, 2020 (WorkId 24156)