Publikacje ze słowem kluczowym "marketing"

  1. Klient w dobie kryzysu - lojalność czy cena? / Edyta Rudawska. // Handel Wewnętrzny. 2013, lipiec-sierpień nr 4 T. 3, s.65-73 (WorkId 8841)
  2. Mass customization in the process of customer relationship creation / Edyta Rudawska, Ewa Frąckiewicz. // International Journal of Sales, Retailing & Marketing. 2015, Vol. 4 no. 2, s.35-45 (WorkId 11442)
  3. Scientific editors' note / Grzegorz Karasiewicz, Edyta Rudawska. // Problemy Zarządzania. 2021, vol. 19 no. 1 (91), s.5-10 (WorkId 27659)
  4. The influence of changes in the contemporary business environment on companies’ mission and goals : the example of selected European countries / Edyta Rudawska, Zhanna Belyaeva. // International Journal of Sales, Retailing & Marketing. 2018, Vol.7 nr 2, s.63-72 (WorkId 20951)
  5. Zarządzanie portfelem klientów - źródło kreowanej wartości przez marketing / Edyta Rudawska. // Handel Wewnętrzny. 2013, maj-czerwiec nr 3 t.1, s.237-244 (WorkId 8674)
  6. Zarządzanie relacjami z klientem o niskiej wartości dla przedsiębiorstwa / Edyta Rudawska. // Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku. 2013, nr T.21, s.49-62 (WorkId 8845)
  7. Charakterystyka zachowań klientów serwisów zakupów grupowych w Polsce / Edyta Rudawska, Kristina Petljak. - // W: Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce / red. A. Czubała,P. Hadrian, J.W. Wiktor. - Warszawa : PWE, 2014 (WorkId 2366)