Publikacje z roku 2019

  1. Business models and business innovativeness and goodwill / Monika Tomczyk, Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Scientific Journal of the Military University of Land Forces. 2019, vol. 51 no. 1 (191), s.155-164 DOI: 10.5604/01.3001.0013.2406 (WorkId 22455)
  2. Design thinking in customer experience management / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk. // Marketing i Rynek. 2019, r. 26 nr 9, s.198 (WorkId 22897)
  3. Insight we wdrażaniu innowacji / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2019, nr 55, s.249-258 DOI: 10.18276/sip.2019.55-21 (WorkId 22691)
  4. Design Plus : ekonomia doświadczeń w kontekście wyzwań współczesnej gospodarki / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk. - Szczecin : ZAPOL, 2019 (WorkId 23563)