Publikacje ze słowem kluczowym "produkt turystyczny"

  1. Baza noclegowa jako determinanta kreowania produktu turystycznego „Pomorska Droga Św. Jakuba” w województwie zachodniopomorskim / Beata Meyer, Aleksander Panasiuk, Agnieszka Sawińska. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2013, Nr 4 (24), s.131-147 (WorkId 12047)
  2. New trends in shaping tourism products in spatial units on the example of Szczecin / Agnieszka Sawińska. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.403-411 (WorkId 22125)
  3. Innovations of travel agencies in tourism services for seniors / Agnieszka Sawińska. - // W: 4th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2017 : conference proceedings. Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges / editors in chief Suzana Marković, Dora Smolčić.. - Opatija : University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017 DOI: 10.20867/tosee.04.28 (WorkId 17266)
  4. Produkt jako instrument marketingu w turystyce i rekreacji / Agnieszka Sawińska. - // W: Marketing w turystyce i rekreacji / red. nauk. Aleksander Panasiuk ; aut. Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Tomasz Mańkowski, Beata Meyer, Izabela Michalska-Dudek, Dawid Milewski, Daria Nitkiewicz-Jankowska, Katarzyna Orfin, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Renata Przeorek-Smyka, Agnieszka Sawińska, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz-Kocik. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013 (WorkId 1689)