Publikacje ze słowem kluczowym "virtual reality"

  1. Economic experiments in virtual world / Małgorzata Łatuszyńska, Anna Borawska. // Transformations in Business & Economics. 2015, vol. 14 no. 3C (36C), s.495-506 (WorkId 11360)
  2. Experimental studies of advertising message effectiveness in virtual reality / Anna Borawska, Małgorzata Łatuszyńska, Mariusz Borawski. // Human Technology. 2023, , s.352-369 DOI: 10.14254/1795-6889.2023.19-3.3 (WorkId 35451)
  3. On the effectiveness of using virtual reality games in social marketing / Anna Borawska, Mariusz Borawski, Konrad Biercewicz, Małgorzata Łatuszyńska, Jarosław Duda. // Procedia Computer Science. 2020, Vol. 176, s.3047-3056 (WorkId 25159)
  4. The concept of virtual reality system to study the media message effectiveness of social campaigns / Anna Borawska, Mariusz Borawski, Małgorzata Łatuszyńska. // Procedia Computer Science. 2018, vol. 126, s.1616-1626 DOI: 10.1016/j.procs.2018.08.135 (WorkId 19162)