Wszystkie publikacje typu "Artykuł"

  1. Acquisitions on the cable television market in Poland : condition and perspectives / Wiesław M. Maziarz. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/1, s.199-205 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/1-25 (WorkId 22804)
  2. Advanced Digital Skills in the Information Society : Poland Compared to the European Union / Wiesław M. Maziarz. // European Research Studies Journal. 2023, , s.563-572 DOI: 10.35808/ersj/3307 (WorkId 35024)
  3. Analiza możliwości wykorzystania ekonomii społecznej jako narzędzia redukowania nierówności społecznych na przykładzie województwa zachodniopomorskiego / Wiesław M. Maziarz. // Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy. 2020, nr 61 1, s.107-116 DOI: 10.15584/nsawg.2020.1.7 (WorkId 25906)
  4. Ekonomia społeczna w Polsce / Wiesław M. Maziarz. // Europa Regionum. 2016, t. 28, s.177-188 DOI: 10.18276/er.2016.28-12 (WorkId 15992)
  5. Ekspansja międzynarodowa publicznych operatorów pocztowych na przykładzie Osterreichische Post AG / Jacek Buko, Wiesław Maziarz. // Handel Wewnętrzny. 2018, iss. 6(377) t. 2, s.32-40 (WorkId 21171)
  6. Information Society - Poland in Comparison with the European Union / Wiesław M. Maziarz. // European Research Studies Journal. 2023, , s.377-389 DOI: 10.35808/ersj/3176 (WorkId 34349)
  7. Marketing jako instrument zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstw społecznych / Wiesław M. Maziarz. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 1, s.243-251 DOI: 10.18276/miz.2016.42-17 (WorkId 12232)
  8. Outsourcing na rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce / Wiesław M. Maziarz. // Ekonomiczne Problemy Usług. 2015, nr 117, s.403-411 (WorkId 12289)
  9. Perspektywy rozwoju technologii dostępowych w warunkach tworzenia społeczeństwa informacyjnego w Polsce / Wiesław M. Maziarz. // Ekonomiczne Problemy Usług. 2013, nr 105, s.741-748 (WorkId 13351)
  10. Problemy konkurencyjności rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce / Wiesław M. Maziarz. // Ekonomiczne Problemy Usług. 2017, nr 1 (126) t. 1, s.203-210 DOI: 10.18276/epu.2017.126/1-21 (WorkId 14726)
  11. Social Participation in the Information Society : Poland Compared to the European Union Countries / Wiesław M. Maziarz. // European Research Studies Journal. 2023, , s.934-944 DOI: 10.35808/ersj/3263 (WorkId 34684)
  12. Strategiczne aspekty funkcjonowania operatorów na rynku usług telefonii komórkowej w Polsce / Wiesław M. Maziarz. // Firma i Rynek : FiR : zeszyty naukowe Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. 2015, nr 1, s.33-44 (WorkId 12290)
  13. Strategie rozwoju zewnętrznego w praktyce funkcjonowania rynku komunikacji elektronicznej w Polsce / Wiesław M. Maziarz. // Ekonomiczne Problemy Usług. 2018, nr 2 (131) t. 1, s.239-247 DOI: 10.18276/epu.2018.131/1-24 (WorkId 19482)
  14. The problems of competitiveness of social economy entities in Poland / Wiesław M. Maziarz. // Zeszyt Naukowy Uniwesytetu Szczecińskiego. Współczesne Problemy Ekonomiczne. Globalizacja. Liberalizacja. Etyka. 2016, nr 12, s.49-57 DOI: 10.18276/wpe.2016.12-04 (WorkId 12227)