Publikacje ze słowem kluczowym "teoria agencji"

  1. Bariery publicznej regulacji rynku z perspektywy teorii agencji / Piotr Szkudlarek. // Przegląd Organizacji. 2023, , s.150-158 DOI: 10.33141/po.2023.03.15 (WorkId 35890)
  2. Bariery współpracy pomiędzy regulatorem a przedsiębiorstwami w zakresie regulacji z perspektywy ekonomii behawioralnej / Piotr Szkudlarek. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2023, , s.143-152 DOI: 10.15611/pn.2023.4.13 (WorkId 35359)
  3. Rynek usług telekomunikacyjnych w Polsce w kontekście Teorii Agencji / Piotr Szkudlarek. // Przegląd Zachodniopomorski. 2014, z. 3 [cz.] 1, s.301-310 (WorkId 10024)
  4. Telecommunications services market in the light of the Agency Theory and the Transaction Cost Theory under New Institutional Economics: case for Poland / Piotr Szkudlarek. // Journal of International Studies. 2014, Vol. 7 No 3, s.70-80 DOI: 10.14254/2071-8330.2014/7-3/6 (WorkId 10016)