Publikacje z roku 2023

  1. Experimental studies of advertising message effectiveness in virtual reality / Anna Borawska, Małgorzata Łatuszyńska, Mariusz Borawski. // Human Technology. 2023, , s.352-369 DOI: 10.14254/1795-6889.2023.19-3.3 (WorkId 35451)
  2. VR educational game in public awareness campaign preventing the spread of COVID-19 : a pilot study / Konrad Biercewicz, Anna Borawska, Mariusz Borawski, Jarosław Duda. // Procedia Computer Science. 2023, , s.2057-2066 DOI: 10.1016/j.procs.2023.10.196 (WorkId 35166)
  3. Incorporating Cognitive Neuroscience Techniques to Enhance User Experience Research Practices / Anna Borawska, Adrianna Mateja. - // W: Information Systems Development, Organizational Aspects and Societal Trends (ISD2023 Proceedings) / A. R. da Silva, M. M. da Silva, J. Estima, C. Barry, M. Lang, H. Linger, & C. Schneider (Eds.). - Lisbon : Instituto Superior Técnico, 2023 DOI: 10.62036/ISD.2023.36 (WorkId 35302)
  4. Metody neuronauki poznawczej w badaniu doświadczenia użytkowników / Anna Borawska, Adrianna Mateja. - // W: Informatyka w zarządzaniu / pod redakcją Heleny Dudycz, Marcina Hernesa, Macieja Pondela, Artura Rota. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2023 DOI: 10.15611/2023.51.0.01 (WorkId 34924)
  5. The use of cognitive neuroscience tools for evaluating the cognitive overload caused by social advertising / Anna Borawska, Adrianna Mateja. - // W: Proceedings Conference AMCIS 2023, Panama 10-12 August 2023 / Paul Pavlou (Honorary Chair). - Panama City : Association for Information Systems, 2023 (WorkId 34485)