Publikacje z roku 2014

  1. Loyalty of “young adults” towards internet shops / Leszek Gracz. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 36, s.39-49 (WorkId 11806)
  2. Oczekiwania młodych nabywców w stosunku do oferty sklepów internetowych / Leszek Gracz. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 8, s.1068-1074 (WorkId 11909)
  3. Perceived purchase risk as a barrierin “young adults” online shopping / Leszek Gracz. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 33, s.101-116 (WorkId 11807)
  4. The influence of income on the frequency of visits to a dentist and health of the oral cavity of examined patients / Jolanta Świderska, Waldemar Świderski, Leszek Gracz, Jarosława Kaczmarek-Wysocka. // Health and Wellness. 2014, no. 3, s.69-80 (WorkId 11822)
  5. Use of dental services reimbursed by the National Health Found and health of the oral cavity of examined patients / Jolanta Świderska, Waldemar Świderski, Leszek Gracz, Jarosława Kaczmarek-Wysocka. // Health and Wellness. 2014, no. 2, s.171-182 (WorkId 11821)
  6. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; red. tematyczny Leszek Gracz ; red. statystyczny Rafał Klóska]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014 (WorkId 14229)
  7. Młodzi nabywcy na e-zakupach / Leszek Gracz, Izabela Ostrowska. - Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2014 (WorkId 157)