Publikacje ze słowem kluczowym "marketing"

  1. Współczesne problemy ekonomii, finansów, zarządzania i marketingu z perspektywy młodych naukowców / pod red. nauk. Henryka Babisa, Marcina Janowskiego, Marty Musiał i Joanny Rzempały ; [recenzenci wydaw.: Jolanta Kondratowicz-Pozorska, Beata Świecka, Emil Bukłaha, Małgorzata Cieciura, Urszula Chrąchol, Bogumił Dałkowski, Daniel Dąbrowski, Rafał Klóska, Kamila Peszko, Artur Rzempała, Marta Siaja, Rafał Szymański, Iwona Szymczak]. - Szczecin : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 2015 (WorkId 459)
  2. Współczesne problemy finansów, marketingu i transportu z perspektywy młodych uczonych / pod red. Agnieszki Gozdek, Marty Musiał i Kamili Peszko. - Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2016 (WorkId 899)