Publikacje ze słowem kluczowym "Stany Zjednoczone"

  1. Budowanie pozycji Brand America przez zaangażowanie Baracka Obamy w wykorzystanie mediów społecznościowych / Aleksandra Gąsior, Michał Prusinowski. - // W: Ekonomiczne wyzwania współczesnego świata / pod redakcją Danuty Kopycińskiej, Tomasza Bernata, ; [ aut : Urszula Zagóra-Jonszta, Wojciech Pacho, Henryk Bieniok, Stanislaw Swadźba, Marian Noga, Beniamin Noga, Mariusz Próchniak, Aleksandra Gąsior, Michał Prusinowski, Iwona Kurzawa, Katarzyna Pieczarka, Paulina Sęk, Adriana Politaj, Andrzej Koza, Grażyna Węgrzyn, Ryszard Barczyk, Joanna Spychała, Michał Sosnowski, Magdalena Knapińska, Aleksandra Dudek, Krystyna Hanusik, Urszula Łangowska-Szczęśniak, Marek Bednarski, Jarosław Karpiński, Ewa Baranowska-Prokop, Tomasz Sikora, Karolina Sobczyk, Dorota Szałabska, Karolina Jędryszek, Joanna Woźniak-Holecka, Tomasz Holecki, Mateusz Grajek, Łukasz Kryśkiewicz, Irena Lisowska-Szron, Arkadiusz Żabiński, Sławomir Czetwertyński, Izabela Kwil, Maria Forlicz, Tomasz Rólczyński, Mateusz Janas ]. - Łódź : Wydawnictwo SIZ, 2020 (WorkId 26856)