Publikacje z roku 2015

  1. Wpływ kategoryzacji na rozwój elektronicznych kanałów dystrybucji na przykładzie rynku usług hotelarskich w Unii Europejskiej / Katarzyna Biełuszko, Robert Kubicki, Adam Pawlicz. // e-mentor. 2015, nr 1(58), s.75-80 (WorkId 11823)
  2. Wybrane problemy pomiaru regulacji rynku turystycznego / Adam Pawlicz. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2015, nr 2 (30), s.37-50 DOI: 10.18276/ept.2015.2.30-03 (WorkId 13188)
  3. Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzia marketingu turystycznego przez gminy leżące na terenach Parków Narodowych w Polsce / Adam Pawlicz. // Ekonomia i Środowisko=Economics and Environment. . 2015, nr 4 (55), s.176-187 (WorkId 13189)
  4. Propedeutyka hotelarstwa : ujęcie ekonomiczne / Marta Sidorkiewicz, Adam Pawlicz. - Warszawa : Difin, 2015 (WorkId 249)
  5. E-turystyka w obsłudze uczestników turystyki i rekreacji / Adam Pawlicz. - // W: Obsługa uczestników turystyki i rekreacji : wybrane aspekty / Beata Meyer redakcja naukowa. - Warszawa : Difin, 2015 (WorkId 7131)
  6. Impact of deregulation on tour guiding market in Poland / Adam Pawlicz. - // W: Sustainable tourism, economic development and quality life : [conference proceedings] : 3rd International Scientific Conference Tourism in Southern and Eastern Europe 2015, 13-16 May 2015, Opatija, Croatia / [editors in chief Sandra Janković, Dora Smolčić Jurdana].. - Opatija : University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, cop, 2015 (WorkId 7134)
  7. Obsługa wybranych segmentów rynku turystycznego i rekreacyjnego / Adam Pawlicz, Aneta Wolna-Samulak. - // W: Obsługa uczestników turystyki i rekreacji : wybrane aspekty / Beata Meyer redakcja naukowa. - Warszawa : Difin, 2015 (WorkId 7132)