Publikacje ze słowem kluczowym "kategoryzacja"

  1. Wpływ kategoryzacji na rozwój elektronicznych kanałów dystrybucji na przykładzie rynku usług hotelarskich w Unii Europejskiej / Katarzyna Biełuszko, Robert Kubicki, Adam Pawlicz. // e-mentor. 2015, nr 1(58), s.75-80 (WorkId 11823)
  2. Wybrane aspekty funkcjonowania OTA na polskim rynku hotelarskim / Adam Pawlicz. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2016, nr 2(34), s.155-165 DOI: 10.18276/ept.2016.2.34-13 (WorkId 12606)
  3. Determinanty systemu kategoryzacji przedsiębiorstw hotelarskich w krajach Unii Europejskiej / Adam Pawlicz. - // W: Turystyka wobec zmian współczesnego świata : strategie, marketing, programowanie / red. nauk. Agnieszka Niezgoda, Grzegorz Gołembski.. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014 (WorkId 2086)