Wszystkie publikacje z cechą "OpenAccess"

  1. Beyond Airbnb : determinants of customer satisfaction in P2P accommodation in time of COVID-19 / Adam Pawlicz, Ema Petaković, Ana-Marija Vrtodušić Hrgović. // Sustainability. 2022, vol. 14 iss. 17, s.1-15 DOI: 10.3390/su141710734 (WorkId 32323)
  2. Determinants of absorption of EU funding in tourism : the case of North-West Poland / Adam Pawlicz. // Journal of Tourism & Services. 2014, vol. 5 no. 9, s.59-70 (WorkId 13168)
  3. Problemy pomiaru regulacji rynku touroperatorskiego w wybranych państwach europejskich / Adam Pawlicz, Anna Tokarz-Kocik, Aneta Wolna-Samulak, Karolina Michalska-Harasimiuk. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2017, nr 473, s.410-421 DOI: 10.15611/pn.2017.473.38 (WorkId 15646)
  4. Pros and cons of sharing economy regulation : implications for sustainable city logistics / Adam Pawlicz. // Transportation Research Procedia. 2019, vol. 39, s.398-404 DOI: 10.1016/j.trpro.2019.06.042 (WorkId 22475)
  5. Social media adoption in local governments : the case of Poland / Adam Pawlicz, Robert Kubicki. // European Journal of Service Management. 2017, Vol. 21 1, s.19-26 DOI: 10.18276/ejsm.2017.21-03 (WorkId 15920)
  6. Spatial issues of sharing economy in Polish accommodation market / Adam Pawlicz, Ana-Marija Vrtodusic Hrgovic. // Ekonomia i Środowisko=Economics and Environment. . 2020, 1 (72), s.87-106 DOI: 10.34659/2020/1/6 (WorkId 24820)
  7. Wpływ kategoryzacji na rozwój elektronicznych kanałów dystrybucji na przykładzie rynku usług hotelarskich w Unii Europejskiej / Katarzyna Biełuszko, Robert Kubicki, Adam Pawlicz. // e-mentor. 2015, nr 1(58), s.75-80 (WorkId 11823)
  8. Wybrane aspekty funkcjonowania OTA na polskim rynku hotelarskim / Adam Pawlicz. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2016, nr 2(34), s.155-165 DOI: 10.18276/ept.2016.2.34-13 (WorkId 12606)
  9. Wybrane czynniki wpływające na ceny usług hotelarskich wybranych miast wojewódzkich / Marcin Hundert, Adam Pawlicz. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2014, nr 1 (25), s.199-212 (WorkId 9447)
  10. Wybrane problemy pomiaru regulacji rynku turystycznego / Adam Pawlicz. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2015, nr 2 (30), s.37-50 DOI: 10.18276/ept.2015.2.30-03 (WorkId 13188)
  11. Wykorzystanie mediów społecznościowych jako narzędzia marketingu turystycznego przez gminy leżące na terenach Parków Narodowych w Polsce / Adam Pawlicz. // Ekonomia i Środowisko=Economics and Environment. . 2015, nr 4 (55), s.176-187 (WorkId 13189)
  12. MIRDEC & GLOBECOS 3rd International Academic Conference Contemporary Issues and Social Science Studies : conference proceedings : full paper series / editors Kemal Cebeci, Antonio Focacci, Adam Pawlicz ; [autorzy Alessandro Cardinali, Valeria Cocco, Susana MSR Fonseca, Filipe Duarte, Geri Pilaca, Irina Ana Drobot, Blerina Metanj, Maria Liashenko, Tamer Budak, Serkan Benk, Amnh Awad Farhan Gharaybeh]. - Istanbul : Masters International Danismanlik Arastirma Yayincilik ; Masters International Consultancy Research and Publishing, 2020 (WorkId 26005)
  13. MIRDEC-8th, International Academic Conference Social Sciences, Multidisciplinary, Economics, Business and Finance Studies (Global Meeting of Social Science Community) : conference proceedings : full paper series / Antonio Focacci, Adam Pawlicz, Kemal Cebeci, Tanu M. Goyal. - Istanbul : Masters International Danismanlik Arastirma Yayincilik Masters International Consultancy Research and Publishing, 2018 (WorkId 19382)