Publikacje ze słowem kluczowym "marketing"

  1. Działania marketingowe podejmowane przez właścicielki małych firm w Polsce / Sandra Misiak. // Ekonomia i Zarządzanie. 2014, t. 6 nr 2, s.185-194 (WorkId 9387)
  2. Communication, relations, management. No. 2 / ed. by Sandra Misiak-Kwit, Małgorzata Wiścicka-Fernando ; [aut.: Damien Demanghon, Ania Gawrońska, Viktoriia Litvinova, Marcos González Feijóo, Vlada Ivanova, Manjula Samarakoon]. - Szczecin : Wydawnictwo Hogben, 2019 (WorkId 23562)
  3. Communication, relations, management. No. 4 / edited by Małgorzata Wiścicka-Fernando, Sandra Misiak-Kwit ; [autorzy Przemysław Parasiak, Agnieszka Kaczlomarek, Bartolomeo Rafael Bialas, Małgorzata Wiścicka-Fernando, Sandra Misiak-Kwit, Dmitry Pakhomov, Jarosław Poteralski]. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2021 (WorkId 29269)