Wszystkie publikacje typu "Artykuł"

  1. Formy aktywności sfery biznesu w komunikacji marketingowej z wykorzystaniem mediów społecznościowych na przykładzie Lenovo Polska / Justyna Kaźmierczak. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2017, nr 48/1, s.93-103 DOI: 10.18276/sip.2017.48/1-08 (WorkId 17013)
  2. Multi-Level Marketing. Features and controversy / Justyna Kaźmierczak, Artur Łabuz. // Annals of Marketing Management & Economics : international journal. 2018, , s.25-34 DOI: 10.22630/AMME.2018.4.1.2 (WorkId 35487)
  3. Społeczna odpowiedzialność innowacji - studium przypadków / Justyna Kaźmierczak, Artur Łabuz. // Przedsiębiorczość i Zarządzanie. 2019, , s.69-79 (WorkId 35491)