Publikacje ze słowem kluczowym "narzędzia komunikacji"

  1. Interakcja na żywo z odbiorca jako sposób budowania relacji / Urszula Chrąchol-Barczyk. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2015, nr 414, s.126-135 DOI: 10.15611/pn.2015.414.10 (WorkId 13424)
  2. Komunikacja wewnętrzna jako element budowania relacji z pracownikami : case study / Urszula Chrąchol-Barczyk. - // W: Współczesne dylematy ekonomiczne / [redakcja naukowa Anna Szwajlik ; autorzy: Michał Bronk, Piotr Niedzielski, Marcin Chojnowski, Paweł Ogrodnik, Urszula Chrąchol-Barczyk, Przemysław Łagodzki, Przemysław Łagodzki, Krzysztof Małachowski, Alji Maow, Alicja Matkowska, Tomasz Norek, Szymon Owsianowski, Piotr Piotrowicz, Anna Szwajlik, Maciej Trzeciak]. - Szczecin : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział w Szczecinie, 2016 (WorkId 7883)