Publikacje ze słowem kluczowym "wizerunek"

  1. Visual image in outdoor advertising as a way of reaching a potential customer / Kamila Peszko. // Modern Management Review, MMR. 2016, vol. 23 nr 1, s.97-109 DOI: 10.7862/rz.2016.mmr.7 (WorkId 13445)
  2. Kształtowanie wizerunku i tożsamości przedsiębiorstw logistycznych / Kamila Peszko. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 14667)