Publikacje ze słowem kluczowym "produkt turystyczny"

  1. Baza noclegowa jako determinanta kreowania produktu turystycznego „Pomorska Droga Św. Jakuba” w województwie zachodniopomorskim / Beata Meyer, Aleksander Panasiuk, Agnieszka Sawińska. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2013, Nr 4 (24), s.131-147 (WorkId 12047)
  2. Determinanty jakości lokalnego i regionalnego produktu turystycznego / Aleksander Panasiuk. // Handel Wewnętrzny. 2013, nr 5 t. 1, s.136-144 (WorkId 13184)
  3. From basic tourism products to a comprehensive offer of a tourism area / Aleksander Panasiuk. // Barometr Regionalny. Analizy i Prognozy. 2017, t. 15 nr 1, s.17-24 (WorkId 18737)
  4. Selected issues of management of regional tourist product / Aleksander Panasiuk. // European Journal of Service Management. 2014, vol. 12, s.47-59 (WorkId 13183)
  5. The concept of comprehensive offer of tourism area / Aleksander Panasiuk, Genka Rafailova. // European Journal of Service Management. 2017, Vol. 21 1, s.37-44 DOI: 10.18276/ejsm.2017.21-05 (WorkId 18843)
  6. Wymiary oferty na rynku turystycznym / Aleksander Panasiuk. // Rozprawy Naukowe AWF we Wrocławiu. 2014, nr 46, s.119-128 (WorkId 13186)