Publikacje ze słowem kluczowym "kreatywność"

  1. Creativity as the main determinant of implementing frugal innovations in enterprises / Roman Tylżanowski. // Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Seria Organizacja i Zarządzanie = Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization and Management Series. 2021, iss. 150, s.309-320 DOI: 10.29119/1641-3466.2021.150.23 (WorkId 26287)
  2. Istota i znaczenie kreatywności dla studentów kierunku zarządzanie / Joanna Ziomek, Michał Trziszka, Roman Tylżanowski. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2019, nr 55, s.281-290 DOI: 10.18276/sip.2019.55-24 (WorkId 22693)
  3. Istota i znaczenie kreatywności pracowników w innowacyjnych przedsiębiorstwach w Polsce / Joanna Ziomek, Roman Tylżanowski. // Przedsiębiorczość i Zarządzanie. 2017, t. 18 z. 11 cz. 3, s.235-245 (WorkId 17288)
  4. Creativity as the basis of innovative process / Roman Tylżanowski. - // W: Problemi upravlìnnâ ì ekonomìki pìdpriêmstv v sučasnih umovah : materìali XIII Mìžnarod. nauk.-prakt. konf., Kiïv, 26-27 kvìtnâ 2017 r / red. A.Ì. Ukraïnecʹ, O.Û. Ševčenko, O.O. Šeremet,M.A. Mìnenko, M.P. Bukovinsʹka, V.Ì. Êmcev, D.F. Krisanov, O.M. Pêtuhova, Wojciech Leoński, Barbara Czerniachowicz, O.P. Osadčuk, O.A. Lisenko, Ì.V. Êvsêêva. - Kyiv: NUHT, 2017 : NUHT, 2017 (WorkId 14606)