Publikacje ze słowem kluczowym "consumer"

  1. The consumer as a source of marketing in information in the information society / Kamila Peszko. // CBU International Conference Proceedings. 2015, vol. 3, s.361-367 DOI: 10.12955/cbup.v3.625 (WorkId 10817)
  2. The consumer in the process of deciding on a bank and the Swiss franc as a loan currency : the impact of the decision on consumers’ disposable income / Kamila Słupińska, Patryk Pyzia. // Journal of Management and Financial Sciences. 2022, , s.89-104 DOI: 10.33119/JMFS.2022.46.7 (WorkId 33641)
  3. Contemporary Issues and Economic Problems / Martina Blašková, Sylwia Pangsy-Kania, Karolina Drela, Aneta Sokół (eds.) ; [autorzy Katarzyna Peter-Bombik, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Urszula Chrąchol-Barczyk, Rafał Czyżycki, Karolina Drela, Hanna Hall, Kamila Słupińska, Petr Hlavàček, Anna Janiga-Ćmiel, Serhii Kasian, Magdalena Kogut Jaworska, Justyna Majchrzak-Lepczyk, Agnieszka Ruta, Agnieszka Malkowska, Arkadiusz Malkowski, Sylwia Pangsy-Kania, Katarzyna Zioło]. - Aachen : Shaker Verlag GmbH, 2018 (WorkId 19673)