Publikacje ze słowem kluczowym "badania"

  1. Metody badań innowacji ze szczególnym uwzględnieniem innowacji marketingowych / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2018, nr 52/2, s.155-166 DOI: 10.18276/SIP.2018.52/2-11 (WorkId 18916)
  2. Moda i modele : analiza trendów oraz modelowanie biznesowe w przedsiębiorstwie / Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Monika Tomczyk. - Warszawa : Difin SA, 2018 (WorkId 19309)
  3. Badania marketingowe w przedsiębiorstwie logistycznym / Monika Spychalska-Wojtkiewicz. - // W: Marketing usług logistycznych / redakcja naukowa Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk ; [autorzy Urszula Chrąchol-Barczyk, Izabela Dembińska, Leszek Gracz, Mariusz Jedliński, Agnieszka Matuszczak, Izabela Ostrowska, Józef Perenc, Kamila Peszko, Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Monika Spychalska-Wojtkiewicz, Anna Szwajlik, Blanka Tundys]. - Warszawa : Wydawnictwo C. H. Beck, 2017 (WorkId 18675)