Publikacje ze słowem kluczowym "promocja"

  1. Development and support of regional tourism in Kołobrzeg with help of Kołobrzeg Polish SPA Centre Foundation : Wspieranie rozwoju i promocji produktu turystycznego miasta Kołobrzeg przez Polskie Centrum SPA Kołobrzeg / Marta Bordun, Beata Meyer. // Tourism Role in the Regional Economy. 2013, vol. 4, s.456-467 (WorkId 8513)
  2. Działania promocyjne samorządu jako stymulanta atrakcyjności turystycznej Szczecina / Marta Bordun, Beata Meyer. // Rozprawy Naukowe AWF we Wrocławiu. 2014, nr 46, s.73-81 (WorkId 9380)
  3. Fundacja Kołobrzeg Polskie Centrum Spa jako przykład współpracy podmiotów na rzecz rozwoju turystyki uzdrowiskowej / Beata Meyer, Marta Bordun. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2013, nr 3 (23), s.123-136 (WorkId 8801)