Publikacje ze słowem kluczowym "marketing"

  1. Nauki ekonomiczne wobec zmian rynkowych z punktu widzenia młodych naukowców / pod redakcją Kamili Słupińskiej, Marcina Janowskiego. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2019 (WorkId 22333)
  2. Współczesne problemy ekonomii, finansów, zarządzania i marketingu z perspektywy młodych naukowców / pod red. nauk. Henryka Babisa, Marcina Janowskiego, Marty Musiał i Joanny Rzempały ; [recenzenci wydaw.: Jolanta Kondratowicz-Pozorska, Beata Świecka, Emil Bukłaha, Małgorzata Cieciura, Urszula Chrąchol, Bogumił Dałkowski, Daniel Dąbrowski, Rafał Klóska, Kamila Peszko, Artur Rzempała, Marta Siaja, Rafał Szymański, Iwona Szymczak]. - Szczecin : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, 2015 (WorkId 459)
  3. Promocja podmiotów ekonomii społecznej / Marcin Janowski. - // W: Zarządzanie podmiotami ekonomii społecznej : praca zbiorowa / pod red. Henryka Babisa. - Szczecin : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział Wojewódzki, 2013 (WorkId 1368)