Publikacje ze słowem kluczowym "badania marketingowe"

  1. Refleksje nad metodami badań w obszarze promocji SMS-owej wśród pokolenia Z / Ewa Frąckiewicz, Aleksandra Grzesiak. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2016, nr 459, s.204-213 DOI: 10.15611/pn.2016.459.19 (WorkId 14796)
  2. Zainteresowania polskich naukowców w świetle konferencji wrocławskich na temat badań marketingowych z lat 2004 - 2022 : bibliometryczna analiza graficzna / Ewa Frąckiewicz, Radosław Mącik. - // W: Konsument i rynek: badania marketingowe, strategie i działania marketingowe : Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr. hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej / pod redakcją Magdaleny Sobocińskiej. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2023 DOI: 10.15611/2023.65.7.17 (WorkId 36222)