Artykuły w czasopiśmie "Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Humanitas. Zarządzanie"

  1. Facebook w kontekście komunikacji marketingowej lokalnych przedsiębiorstw ze Szczecina : na podstawie badań własnych / Martyna Kostrzewska. // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Humanitas. Zarządzanie. 2021, t. 22 nr 4, s.139-151 DOI: 10.5604/01.3001.0015.6944 (WorkId 30507)
  2. Preferencje zakupowe online polskiego i chińskiego konsumenta - analiza porównawcza / Martyna Kostrzewska, Daria Emilia Wrukowska. // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Humanitas. Zarządzanie. 2020, t. 21 nr 2, s.219-234 DOI: 10.5604/01.3001.0014.2887 (WorkId 26716)
  3. Ryzyko konsumenckie w procesie zakupów online w latach 2017-2019 / Martyna Kostrzewska, Daria Emilia Wrukowska. // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Humanitas. Zarządzanie. 2020, t. 21 nr 3, s.133-146 DOI: 10.5604/01.3001.0014.4514 (WorkId 26471)
  4. Senior w mediach społecznościowych / Martyna Kostrzewska, Daria Emilia Wrukowska. // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Humanitas. Zarządzanie. 2020, t. 21 nr 2, s.245-260 DOI: 10.5604/01.3001.0014.2891 (WorkId 26507)
  5. Smart city jako koncepcja zrównoważonego rozwoju miasta : przykład Szczecina / Martyna Kostrzewska. // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Humanitas. Zarządzanie. 2021, t. 22 nr 2, s.161-178 DOI: 10.5604/01.3001.0015.0045 (WorkId 28254)
  6. Wpływ spersonalizowanych reklam na Facebooku na skłonności do zakupu : wyniki badań empirycznych metodą eksperymentu / Martyna Kostrzewa. // Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Humanitas. Zarządzanie. 2022, t. 23 nr 2, s.53-72 DOI: 10.5604/01.3001.0015.9207 (WorkId 32505)