Artykuły w czasopiśmie "Handel Wewnętrzny"

  1. Digitalizacja komunikacji marketingowej na rynku dóbr luksusowych / Agata Dziakowicz-Grudzień. // Handel Wewnętrzny. 2017, nr 2(367), s.82-93 (WorkId 15838)
  2. Triangulacja jako strategia metodologiczna wykorzystywana w badaniach marketingowych / Agata Dziakowicz. // Handel Wewnętrzny. 2014, nr 1 T.2, s.35-45 (WorkId 10720)
  3. Wpływ spowolnienia gospodarczego na zmianę samooceny sytuacji materialnej gospodarstw domowych w latach 2007-2010 / Jolanta Witek, Agata Dziakowicz. // Handel Wewnętrzny. 2012, marzec-kwiecień T. 2, s.160-169 (WorkId 8659)
  4. Zmiana sytuacji mieszkaniowej miejskich i wiejskich gospodarstw domowych w Polsce w latach 2005-2010 / Agata Dziakowicz. // Handel Wewnętrzny. 2013, lipiec-sierpień nr 4 t. 2, s.276-288 (WorkId 8860)