Artykuły w czasopiśmie "Marketing i Rynek"

  1. Postawy i zachowania konsumentów wobec problemów z gospodarowaniem czasem / Augustyna Burlita. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 8, s.1015-1020 (WorkId 9416)
  2. Relacja: praca - życie pozazawodowe jako problem pracownika i organizacji (wyniki badań) : Relation: work - non-professional life as an employee and organization problem (research results) / Augustyna Burlita. // Marketing i Rynek. 2018, 4, s.89-98 (WorkId 18649)
  3. Równoważenie budżetu czasu jako warunek zrównoważonego rozwoju człowieka / Augustyna Burlita, Krzysztof Błoński. // Marketing i Rynek. 2015, r. 22 nr 10, s.17-23 (WorkId 10928)
  4. Work-Life Balance jako koncepcja zrównoważonego rozwoju człowieka / Augustyna Burlita, Krzysztof Błoński. // Marketing i Rynek. 2017, r. 24 nr 4, s.32-39 (WorkId 14741)
  5. Wspieranie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym pracowników jako przejaw społecznej odpowiedzialności biznesu / Augustyna Burlita, Krzysztof Błoński. // Marketing i Rynek. 2017, nr 12, s.22-30 (WorkId 16669)