Wszystkie publikacje z cechą "OpenAccess"

  1. Analiza SWOT wykorzystania funduszy europejskich w regionalnej gospodarce turystycznej w latach 2007-2013 / Aleksander Panasiuk, Marta Sidorkiewicz. // Europa Regionum. 2017, t. 33 nr 4, s.81-92 DOI: 10.18276/er.2017.33-08 (WorkId 21228)
  2. Asymetria informacji na rynku turystycznym / Aleksander Panasiuk. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 1(42), s.149-158 DOI: 10.18276/miz.2016.42-10 (WorkId 12686)
  3. Asymetria informacji na rynku turystycznym / Aleksander Panasiuk. // Ekonomista. 2016, nr 5, s.752-765 (WorkId 12783)
  4. Financing tourism development of environmentally valuable areas in regional operational programmes in the European Union financial perspectives for 2007-2013 and 2014-2020 / Aleksander Panasiuk. // Ekonomia i Środowisko=Economics and Environment. . 2017, nr 2 (61), s.255-264 (WorkId 18562)
  5. From basic tourism products to a comprehensive offer of a tourism area / Aleksander Panasiuk. // Barometr Regionalny. Analizy i Prognozy. 2017, t. 15 nr 1, s.17-24 (WorkId 18737)
  6. Fundusze europejskie jako determinanta rozwoju przedsiębiorstw turystycznych / Aleksander Panasiuk. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2014, nr 354, s.127-136 DOI: 10.15611/pn.2014.354.12 (WorkId 13397)
  7. Identification of the flow of innovations in tourism related to aesthetic medicine / Eugenia Panfiluk, Aleksander M. Panasiuk, Elżbieta Szymańska. // International Journal of Management and Economics. 2017, vol. 53 iss. 3, s.107-119 DOI: 10.1515/ijme-2017-0021 (WorkId 18563)
  8. Introduction to innovation research in health and wellness tourism / Aleksander Panasiuk, Eugenia Panfiluk, Elżbieta Szymańska. // European Journal of Service Management. 2016, vol. 18 no. 2, s.23-31 DOI: 10.18276/ejsm.2016.18-03 (WorkId 12655)
  9. Marka turystyczna jako instrument zarządzania regionalną gospodarka turystyczną w warunkach sytuacji kryzysowych / Aleksander Panasiuk. // International Journal of Contemporary Management. 2013, nr 1, s.21-30 (WorkId 13347)
  10. Miejsce turystyki uzdrowiskowej w strukturze rynku turystycznego / Aleksander Panasiuk. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2013, nr 3 (23), s.9-22 (WorkId 13350)
  11. Nowoczesne technologie informacyjne w kształtowaniu innowacji na rynku turystycznym / Aleksander Panasiuk. // Rozprawy Naukowe AWF we Wrocławiu. 2015, nr 49, s.99-106 (WorkId 13400)
  12. Ocena wpływu funduszy Unii Europejskiej w gospodarce turystycznej na wielkość ruchu turystycznego / Aleksander Panasiuk. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2016, nr 1(33), s.93-106 DOI: 10.18276/ept.2016.1.33-08 (WorkId 12605)
  13. Ocena zaangażowania gmin w pozyskiwanie środków Unii Europejskiej w zakresie gospodarki turystycznej / Aleksander Panasiuk. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2013, nr 303, s.214-222 (WorkId 13175)
  14. Polityka regionalna w zakresie rozwoju turystyki w aspekcie wykorzystana środków Unii Europejskiej / Aleksander Panasiuk. // Ekonomiczne Problemy Usług. 2013, nr 103, s.187-200 (WorkId 13180)
  15. Problemy asymetrii informacji na rynku turystycznym w obszarze transakcyjnym / Aleksander Panasiuk. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2015, nr 379, s.430-438 DOI: 10.15611/pn.2015.379.41 (WorkId 13401)
  16. Programowanie rozwoju turystyki wodnej na przykładzie Szczecina / Beata Meyer, Aleksander Panasiuk. // Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis. Oeconomica. 2016, nr 324 (82) 1, s.99-106 (WorkId 12483)
  17. Relacje na rynku turystycznym / Aleksander Panasiuk. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2014, nr 1 (25), s.101-114 (WorkId 13398)
  18. Selected issues of management of regional tourist product / Aleksander Panasiuk. // European Journal of Service Management. 2014, vol. 12, s.47-59 (WorkId 13183)
  19. Struktura oferty turystycznej na obszarach przyrodniczo cennych / Aleksander Panasiuk. // Ekonomia i Środowisko=Economics and Environment. . 2015, nr 3 (54), s.181-191 (WorkId 13403)
  20. Środki Unii Europejskiej jako instrument regionalnej polityki turystycznej w województwie zachodniopomorskim / Aleksander Panasiuk. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2013, nr 2 (22) t. 1, s.11-24 (WorkId 13349)
  21. The concept of comprehensive offer of tourism area / Aleksander Panasiuk, Genka Rafailova. // European Journal of Service Management. 2017, Vol. 21 1, s.37-44 DOI: 10.18276/ejsm.2017.21-05 (WorkId 18843)
  22. Współpraca i konkurencja podmiotów destynacji turystycznej / Aleksander Panasiuk. // Przedsiębiorstwo i Region. 2015, nr 7, s.71-83 DOI: 10.15584/pir.2015.7.8 (WorkId 13671)
  23. Wymiary oferty na rynku turystycznym / Aleksander Panasiuk. // Rozprawy Naukowe AWF we Wrocławiu. 2014, nr 46, s.119-128 (WorkId 13186)