Wszystkie publikacje z cechą "OpenAccess"

  1. Application of Multi-Criteria AHP and TOPSIS Methods to Assess Sustainable Development of Poviats in West Pomeranian Voivodeship (Poland) In 2017 / Adam Stecyk. // Journal of Research in Administrative Sciences (JRAS). 2019, Vol. 8 No. 1, s.1-6 (WorkId 22853)
  2. Blockchain-Based Certification : Enhancing Transparency and Trust in Higher Education / Krzysztof Saja, Adam Stecyk. // European Research Studies Journal. 2023, T.26 z.3, s.363-380 DOI: 10.35808/ersj/3219 (WorkId 34450)
  3. Doskonalenie jakości usług edukacyjnych w strukturalnych, funkcjonalnych i społecznych obszarach szkolnictwa wyższego / Adam Stecyk. // Przegląd Nauk Ekonomicznych = Economic Sciences Review. 2017, nr 27, s.227-239 (WorkId 16470)
  4. Empowering Sustainable Energy Solutions through Real-Time Data, Visualization, and Fuzzy Logic / Adam Stecyk and Ireneusz Miciuła. // Energies. 2023, , s.1-13 DOI: 10.3390/en16217451 (WorkId 34902)
  5. Energy Policy until 2050-Comparative Analysis between Poland and Germany / Henryk Wojtaszek, Ireneusz Miciuła, Dagmara Modrzejewska, Adam Stecyk, Mariusz Sikora, Agnieszka Wójcik-Czerniawska, Małgorzata Smolarek, Anna Kowalczyk and Małgorzata Chojnacka. // Energies. 2024, , s.1-36 DOI: 10.3390/en17020421 (WorkId 35530)
  6. Enhancing Sustainable Development in ASEAN : an Integrated Assessment of Education and Health Factors / Adam Stecyk. // European Research Studies Journal. 2023, Vol. 26 iss. 2, s.209-220 DOI: 10.35808/ersj/3163 (WorkId 34225)
  7. Harnessing the Power of Artificial Intelligence for Collaborative Energy Optimization Platforms / Adam Stecyk, Ireneusz Miciuła. // Energies. 2023, 16(13) 5060, s.1-20 DOI: 10.3390/en16135210 (WorkId 34227)
  8. Increasing the level of educational services Quality in higher education / Adam Stecyk. // European Journal of Service Management. 2017, vol. 23 (3), s.71-78 DOI: 10.18276/ejsm.2017.23-09 (WorkId 17989)
  9. Model oceny poziomu jakości przedmiotów realizowanych w trybie nauczania komplementarnego (blended learning) / Adam Stecyk. // e-mentor. 2017, nr 5, s.28-36 DOI: 10.15219/em72.1327 (WorkId 19071)
  10. Model of regional tourism competitiveness : fuzzy multiple-criteria approach (FDM-FAHP-PROMETHE II Framework) / Adam Stecyk, Marta Sidorkiewicz, Katarzyna Orfin-Tomaszewska. // European Research Studies Journal. 2021, vol. 24 iss. 3, s.638-662 DOI: 10.35808/ersj/2376 (WorkId 27705)
  11. Problemy definiowania wartości w podmiotach edukacyjnych / Adam Stecyk. // Studia Ekonomiczne : zeszyty naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. 2016, nr 254, s.200-208 (WorkId 12644)
  12. Structural, process and attributes approach to e-learning system / Marcin Chojnowski, Adam Stecyk. // European Journal of Service Management. 2013, vol. 11, s.109-120 (WorkId 12616)
  13. The AHP-TOPSIS model in the analysis of the counties sustainable development in the West Pomeranian province in 2010 and 2017 / Adam Stecyk. // Journal of Ecological Engineering. 2019, vol. 20 iss. 7, s.233-244 DOI: 10.12911/22998993/109870 (WorkId 22225)
  14. Wykorzystanie metod wielokryterialnych do oceny poziomu przydatności hoteli dla potrzeb turystyki konferencyjnej / Adam Stecyk, Marta Sidorkiewicz. // Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio B. Geographia, Geologia, Mineralogia et Petrographia. 2019, vol. 74, s.297-314 DOI: 10.17951/b.2019.74.0.297-314 (WorkId 23787)
  15. Zastosowanie metody PROMETHEE II do wyboru kursu e-learningowego w przedsiębiorstwie / Adam Stecyk. // e-mentor. 2019, 1(78), s.39-45 DOI: 10.15219/em78.1398 (WorkId 22224)
  16. Analiza poziomu jakości nauczania w podmiotach edukacyjnych województwa zachodniopomorskiego : podejście wielokryterialne / Adam Stecyk. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2023 DOI: 10.18276/978-83-7972-597-7 (WorkId 34088)
  17. Changes in the market of educational services and the development of higher education / Adam Stecyk. - // W: 2015 International Bussiness & Education Conferences proceedings, San Juan, Puerto Rico, March 22-26, 2015. - s.l. : s.n, 2016 (WorkId 6253)