Wszystkie publikacje z cechą "Oryginalny artykuł naukowy"

  1. Multi-Level Marketing. Features and controversy / Justyna Kaźmierczak, Artur Łabuz. // Annals of Marketing Management & Economics : international journal. 2018, , s.25-34 DOI: 10.22630/AMME.2018.4.1.2 (WorkId 35487)
  2. Zarządzanie krysysowe w organizacji na przykładzie Domu Studenckiego nr 1 "Bakałarz" w Szczecinie / Artur Łabuz, Filip Ruszkowski. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2019, , s.131-141 DOI: 10.18276/sip.2019.56-11 (WorkId 35488)
  3. Patologie i dysfunkcje w procesie zarządzania - wybrane aspekty / Artur Łabuz. // Przedsiębiorczość i Zarządzanie. 2019, , s.129-137 (WorkId 35489)
  4. Proces decyzyjny na przykładzie zakupu nowego sprzętu komputerowego / Artur Łabuz. // Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania / Uniwersytet Szczeciński. 2019, , s.119-130 DOI: 10.18276/sip.2019.56-10 (WorkId 35490)