Wszystkie publikacje z cechą "Oryginalny artykuł naukowy"

  1. Customer preferences with regard to correspondence from an energy company / Grażyna Rosa. // European Research Studies Journal. 2021, vol. 24 iss. 4B, s.43-55 DOI: 10.35808/ersj/2621 (WorkId 28417)
  2. Digital Traveler : the use of modern information technologies in passenger transport / Grażyna Rosa. // European Research Studies Journal. 2023, T.26 z.3, s.275-288 DOI: 10.35808/ersj/3211 (WorkId 34439)
  3. Financing infrastructure in the polish TSL sector from EU funds / Grażyna Rosa. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 25 1, s.243-252 DOI: 10.18276/ejsm.2018.25-30 (WorkId 19649)
  4. Formy komunikacji Polaków na podstawie badań pokoleń Y,X i baby boomers / Grażyna Rosa. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 29, s.135-147 (WorkId 12337)
  5. Innowacje w marketingu usług transportowych / Leszek Mindur, Grażyna Rosa. // Logistyka. 2014, nr 6, s.13558-13567 (WorkId 11926)
  6. Klasyczne i nowoczesne działania marketingowe na rynku usług transportowych / Grażyna Rosa. // Marketing i Rynek. 2014, r. 21 nr 8, s.631-638 (WorkId 11905)
  7. Komunikacja marketingowa na rynku usług transportowych / Grażyna Rosa. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 32, s.431-443 (WorkId 12336)
  8. Konkurencyjność kolejowych przewozów pasażerskich w świetle zachowań komunikacyjnych Polaków / Grażyna Rosa. // Handel Wewnętrzny. 2018, nr 4(375) t. 1, s.301-315 (WorkId 20880)
  9. Marketing światły jako kierunek rozwoju marketingu usług transportowych / Grażyna Rosa. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 31, s.111-123 (WorkId 12338)
  10. Marketing zewnętrzny przewoźnika kolejowego na rynku przewozów pasażerskich / Grażyna Rosa. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2016, nr 3(44), s.245-255 DOI: 10.18276/miz.2016.44-22 (WorkId 12692)
  11. Narrow-gauge railway as a tourist attraction illustrated by the example of Zachodniopomorskie voivodeship / Grażyna Rosa. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2018, nr 3 (43), s.105-114 DOI: 10.18276/ept.2018.3.43-10 (WorkId 21149)
  12. Narrow-gauge railways in Poland as an element of regional tourism products / Grażyna Rosa. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 27/1 no. 3, s.241-246 DOI: 10.18276/ejsm.2018.27/1-30 (WorkId 21019)
  13. Określenie perspektyw rozwoju usług w Internecie na podstawie analizy zachowań segmentu młodych dorosłych / Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2014, nr 355, s.218-236 DOI: 10.15611/pn.2014.355.20 (WorkId 11766)
  14. Passenger preferences in rail transport in Poland as regards travelling time and cost / Grażyna Rosa. // Sustainability. 2021, vol. 13 iss. 9 DOI: 10.3390/su13094737 (WorkId 26890)
  15. Promocja zasobów kolejowych przewozów pasażerskich na przykładzie inwestycji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko / Grażyna Rosa. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2015, nr 40, s.71-83 DOI: 10.18276/pzfm.2015.40-06 (WorkId 11876)
  16. Przeobrażenia w marketingu : mix usług transportowych / Grażyna Rosa. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 33, s.161-173 (WorkId 11872)
  17. Purchasing decisions of travellers in Poland in the context of their age / Grażyna Rosa. // Procedia Computer Science. 2021, Vol. 192, s.2406-2412 DOI: 10.1016/j.procs.2021.09.009 (WorkId 28142)
  18. Sustainable development of passenger transport in Poland in the context of young passengers’ preference survey / Grażyna Rosa. // Public Transport. 2024, , s.241-268 DOI: 10.1007/s12469-023-00331-w (WorkId 35637)
  19. The idea of implementation of the metropolitan bike system on the example of the Szczecin metropolitan area / Grażyna Rosa, Tomasz Sondej. // European Journal of Service Management. 2018, vol. 28/2 no. 4, s.373-378 DOI: 10.18276/ejsm.2018.28/2-44 (WorkId 22255)
  20. The impact of price promotions on purchase decisions of young buyers in rail transport on the example of Poland / Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Agnieszka Tomaszewicz. // Prace Komisji Geografii Komunikacji PTG = Transport Geography Papers of Polish Geographical Society. 2019, vol. 22 nr 1, s.7-12 DOI: 10.4467/2543859XPKG.19.001.10921 (WorkId 23825)
  21. The importance of introducing zero- and low-carbon solutions in urban bus transport / Wojciech Drożdż, Grażyna Rosa and Artur Pomianowski. // Energies. 2022, vol. 15 iss. 13, s.1-11 DOI: 10.3390/en15134914 (WorkId 32081)
  22. Transport pasażerski w Polsce jako czynnik rozwoju turystyki krajowej / Grażyna Rosa. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2014, nr 3 (27), s.99-113 (WorkId 11871)
  23. Travel decisions in Poland during the COVID-19 pandemic / Grażyna Rosa. // Procedia Computer Science. 2022, Vol. 207, s.3097-3105 DOI: 10.1016/j.procs.2022.09.368 (WorkId 32646)
  24. Use of modern technologies by public transport passengers during the COVID-19 pandemic / Grażyna Rosa. // Procedia Computer Science. 2022, Vol. 207, s.3584-3593 DOI: 10.1016/j.procs.2022.09.418 (WorkId 32651)
  25. Uwarunkowania rozwoju transportu intermodalnego w Polsce / Grażyna Rosa. // Problemy Transportu i Logistyki. 2013, nr 22, s.281-294 (WorkId 13216)
  26. Wpływ różnic pokoleniowych na sposoby komunikacji Polaków / Grażyna Rosa. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2013, nr 28, s.43-53 (WorkId 12335)
  27. Wspólny bilet kolejowy jako element kształtowania zachowań komunikacyjnych na rynku przewozów pasażerskich / Grażyna Rosa. // Ekonomiczne Problemy Usług. 2018, nr 1 (130), s.153-162 DOI: 10.18276/epu.2018.130-15 (WorkId 19086)
  28. Zachowania konsumentów a budowanie relacji na rynku edukacji wyższej / Grażyna Rosa, Kamila Peszko, Urszula Chrąchol. // Handel Wewnętrzny. 2015, nr 3, s.239-250 (WorkId 11010)
  29. Zachowania konsumentów a nowoczesny marketing na rynku usług transportowych / Grażyna Rosa. // Handel Wewnętrzny. 2016, nr 4(363), s.230-239 (WorkId 12727)
  30. Zachowania konsumentów na rynku pasażerskich usług transportowych / Grażyna Rosa. // Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. 2014, nr 36, s.135-149 (WorkId 11873)