Bibliografia US
Publikacje
Przeglądanie
Czasopisma
Konferencje
Publikacje
Serie wydawnicze
Słowa kluczowe
Twórcy
Warsztat
Dyscypliny naukowe
Listy MNiSW
Inne zasoby MNiSW
Informacje
Kontakt
Logowanie
postawy konsumentów
Słowo kluczowe
Słowo
postawy konsumentów
Język
Polski
Publikacji
1
Publikacje
Rozdział
Postawy konsumentów wobec marketingu mobilnego : analiza komparatywna rynku polskiego i wietnamskiego / Ngoc Thi Hong Nguyen, Edyta Rudawska. - // W: Konsument i rynek: badania marketingowe, strategie i działania marketingowe : Księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr. hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej / pod redakcją Magdaleny Sobocińskiej. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2023 DOI: 10.15611/2023.65.7.13
2023
Lista słów kluczowych