transgraniczny produkt turystyczny
Słowo kluczowe
- Słowo
- transgraniczny produkt turystyczny
- Język
- Polski
- Publikacji
- 9
Publikacje
- Artykuł Koncepcja współpracy w procesie kreowania transgranicznego produktu turystycznego : (na przykładzie województwa zachodniopomorskiego i Meklemburgii-Pomorza Przedniego) / Anna Gardzińska. // Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. 2015, nr 379, s.226-236 DOI: 10.15611/pn.2015.379.22 2015
- Artykuł The entity structure of the cross-border tourism product / Anna Gardzińska, Beata Meyer, Agnieszka Sawińska. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2015, no. 4 (32), s.169-182 DOI: 10.18276/ept.2015.4.32-13 2015
- Książka Transgraniczny produkt turystyczny / Anna Gardzińska. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2015 2015
- Artykuł Transgraniczny produkt turystyczny : koncepcja dla Euroregionu Pomerania / Agnieszka Malkowska. // Europa Regionum. 2015, t. 24, s.97-106 DOI: 10.18276/er.2015.24-09 2015
- Rozdział Znaczenie współpracy dla kreowania produktu turystycznego na obszarze transgranicznym : (na przykładzie województwa zachodniopomorskiego i Meklemburgii-Pomorza Przedniego) / Anna Gardzińska. - // W: Uwarunkowania rozwoju turystyki i rekreacji w regionie transgranicznym / red. nauk. Wanda Staniewska-Zątek, Arkadiusz Wołoszyn, Jolanta Kijowska.. - Gorzów Wielkopolski : Wydawnictwo Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jakuba z Paradyża, 2015 2015
- Artykuł Podmioty uczestniczące w procesie kreowania transgranicznego produktu turystycznego / Anna Gardzińska. // Rozprawy Naukowe AWF we Wrocławiu. 2014, t. 46, s.16-26 2014
- Artykuł Significance of self-government units' cooperation in creating cross-border tourism product : (on the example of Zachodniopomorskie voivodship and Mecklenburg Vorpommern) / Anna Gardzińska, Beata Meyer. // Visnik Lʹvivsʹkogo Universytetu. Serìâ Mizhnarodni Vidnosyny = Visnyk of L'viv University. Series Mizhnarodni Vidnosyny. 2014, vip. 34, s.197-207 2014
- Artykuł Znaczenie współpracy podmiotów samorządowych w procesie kreowania transgranicznego produktu turystycznego : (na przykładzie województwa zachodniopomorskiego i Meklemburgii-Pomorza Przedniego) / Beata Meyer, Anna Gardzińska. // Ekonomiczne Problemy Turystyki. 2014, nr 3, s.209-227 2014
- Rozdział Importance of Pomerania Euroregion in creation of cross-border tourism product / Anna Gardzińska. - // W: Regional tourism product : theory and practice / ed.: Janusz Marak, Jerzy Wyrzykowski.. - Wroclaw : University of Business, 2013 2013
Lista słów kluczowych